Register
A password will be e-mailed to you.

Nyolc évvel Mel Gibson elsöprő sikerű filmjének bemutatása után David Wood hollywoodi producer a feltámadás és az azt követő negyven nap megfilmesítését tervezi, mégpedig szokatlan módon.
.
„A kereszténység igazi ereje a feltámadt Jézus, a feltámadás ereje. Ez a film erről szól. A szeretetről és a reményről” – nyilatkozta a 49 éves Wood, aki a Christian Postnak elmondta, hogy a film, melynek megalkotására indítást érez, több szempontból is egészen különleges lesz.
.
Wood a világ keresztényeinek összefogásával kívánja megteremteni a filmezés anyagi alapját, még mielőtt felkérné a szereplőket és a forgatókönyvírót. „Isten arra indít, hogy Hollywood szellemiségével ellentétesen járjunk el. Normálisan ez úgy működik, hogy az ember megszerzi a szükséges összeget a befektetőktől, megiratja a forgatókönyvet, felkéri a közreműködőket. Miután elkészült a felvétel, a hang, a szerkesztés, öt-hat hónapig reklámozzák a filmet, majd bemutatják a mozikban, megjelenik DVD-n stb. Isten itt arra indít minket, hogy a marketinggel kezdjünk. Az idei évben szeretnénk a keresztény egyház és a világ tudomására hozni, hogy jön a film.”

Wood hozzátette: az akcióval egyesíteni szeretnék a világegyházat, amely „olyan, mint egy alvó óriás, akinek fel kell ébrednie.” A projekt honlapja szerint a film „lelki producere” lehet bárki, aki „vállalja, hogy legalább 25 dollárral hozzájárul a nonprofit kiadásokhoz, imádkozik a projektért, hirdeti Facebookon, Twitteren, és/vagy jelentős, megtérülő tőkebefektetéssel járul hozzá a projekt megvalósulásához.” A lelki producerek az Izraelben forgatandó film megalkotásában is részt vehetnek: ötleteket adhatnak a forgatókönyvvel kapcsolatban, segíthetnek a színészek és a közreműködők kiválasztásában. A másfél – két és fél éves marketingidőszak után az ötfős irányító stáb a világ legjobb filmeseit szeretné megszólítani.

A film terjesztése is különleges lesz: nemcsak filmszínházakban fogják bemutatni, hanem élő internetes közvetítésen keresztül a templomokba, az iskolákba és a családokhoz is azonnal eljuttatják. „Az egész világ egyszerre láthatja majd, ugyanazon a hétvégén” – mondta el a producer.

Forrás: Magyar Kurír

* * *

Köszönjük, ha – bár kisebb összegű, de rendszeres – utalással segíted hittérítő munkánkat!

Etikus Adománygyűjtő Szervezet Logó
Evangelizálunk az online térben (Metropolita), evangelizálunk az utcán (Győztes Bárány Közösség), és mélyszegénységben élő családok között, akiket élelmiszerrel, tüzelővel és taníttatással segítünk (Nyitott Ajtók Misszió), valamint egyengetjük állami gondozott gyerekek sorsát (Legyél Nevelőszülő!).
Metropolita Egyesület 3600 Ózd, Pázmány utca 6.
Nyilvántartási szám: 01-02-0016428 I Adószám: 18876842-1-05
HUF Számlaszám: 10700598-69996096-51100005

Válaszolj

Az e-mail címed nem publikáljuk.